Webdesign-Webmegoldások
Referencia. Nézd meg az elkészült munkáimat, meríts inspirációt.

Nagy Erzsébet coach új weboldalának tervezése új kihívások elé állított. Az Eventus Consulting Coaching weboldalának elkészítése kutatással kezdődött a részemről. Hazai és nemzetközi coachok weboldalmegoldásait ismertem meg, ami alapján könnyebben átláttam a coach szakmát, és amivel fókuszálni tudtam Erzsébet szerteágazó elképzeléseit.
Erzsébet célja volt, hogy olyan szakmailag informatív weboldalt készítsek a számára, ami egyrészt körültekintő információt nyújt a látogatóknak, megbízhatóságot sugall, ugyanakkor nem túlzsúfolt, ízléses megjelenésű, és az értékesítésre irányul.
A megjelenés tervezésében kiinduló pont volt a meglévő céglogó színei a tengerkék és a halvány szürke, amihez Erzsébet a zöld színt kérte bevonni. Rengeteg színpalettát néztünk át közösen, a színeket menetközben is többször finomítottam.
A szigorúan szakmai szöveget csak az összekötésekben, címekben és a cselekvésre ösztönző feliratokban írtam én, hogy segítsem Erzsébetnek megtalálni azt a hangvételt, amivel eredényesen elérheti az érdeklődőket.
Az értékesítést a cselekvésre ösztönző gombok, linkek, átvezetések erősítik. Az oldalon 4 féle űrlap található, amik az időpontfoglalást támogatják.
10 aloldal + 4 technikai oldal
Elkészítési idő: 4 hónap
A konténergyártó cég weboldalának készítésekor a hangsúly az átlátható megjelenésen volt, hogy a megrendelő könnyen kiigazodjon a különféle konténertípusok között. Elhagyva azokat a betegségeket, amelyekkel az előző honlap küzdött: lassúság, merevség, bonyolultság.
Cél volt, hogy a vásárló egyszerűen, gyorsan és egyértelműen tudja leadni a megrendelését.
A weboldal külső megjelenésének kiinduló pontját, a már évek óta jól bejáratott logó színvilága, a narancs-fekete színek adták, amit az aranybarna és az acélos kék színekkel egészítettem még ki, illetve a narancs másik árnyalatával.
További szempont volt a külső megjelenésnél az is, hogy a honlap passzoljon mindahhoz, amivel a cég vásárlói, partnerei és követői a Konténertechnikáról az online médiában találhatnak. A cég online megjelenése, a Social Media felületekre történő tartalomgyártás már több, mint három éve az én feladatom.
A weboldalon konténerkatalógus, konténerrendelő űrlap, több fotógaléria és blogmegjelenés található, minden platformon reszponzív módon.
12 aloldal és 3 technikai oldal
Elkészítési idő: 1,5 hónap
Csanádi-Tóth Krisztina fotográfus weboldalának készítésekor a hangsúly az elegáns és finom megjelenés kialakításán volt, letisztult és átlátható, mégis informatív formában.
Ehhez a kezdő lépést a hangulattábla tervezésekor Kriszta kedvenc színe, a lila adta.
A Starlet Photography weboldalán ajánlatkérő űrlap, hírlevél-feliratkozás és ami a legfontosabb 10 fotógaléria szerepel, minden platformon reszponzív módon.
A weboldal elkészítésekor kihívás volt megtalálni azt a képgaléria megoldást, ami nem torzítja a fotókat: színhűek és megfelelő tájolásúak maradnak, a fotókat eredeti formájában láthatjuk.
12 aloldal és 4 technika oldal
Elkészítési idő: 6 hét
A Dukát Ablak Kft. honlapjának elkészítése egy többszörösen összetett feladat volt.
A folyamat piackutatással kezdődött, a megjelenés tervezéssel folytatódott, majd a dróthálót készítettem el, többszörös egyeztetés után, amit még menet közben is változtattunk, aszerint, hogy végül milyen termékek kerültek be a kínálatba.
Az összetett, gyakran szakmai szövegírás mellett párhuzamosan gyűjtöttem be a képanyagokat a különféle nyílászáró és kiegészítőtermékek gyártóitól és hivatalosan vásárolt stockfotókból, mindig egyeztetve a megrendelővel: több, mint 600 fotó található az oldalon.
A honlap kiegészül két űrlappal, ebből az egyiket, a megrendelő által használt CRM rendszerrel kötöttem össze. A korábban megjelent blogbejegyzéseket keresőbaráttá írtam át. Végül a reszponzív megjelenés érdekében több helyen korrigáltam az oldalt.
29 oldal, 4 technikai oldal
9 blogbejegyzés újraírása, rögzítése
Készítési idő: 5 hónap
Bekecs Szilvia Bowen® kezelése hatékony, mint egy masszázs. Új honlapjának készítésekor szempont volt, hogy oldalán keresztül ne csak elérje azokat, akik szeretnék felébreszteni a testük öngyógyító képességét, hanem a weboldal látogatói igénybe is vegyék a szolgáltatást.
A közös együttműködésben Mucsi Boglárka átgondolt és csodaszép marketingterve alapján, precízen készítettem el a WordPress DIVI megoldást választva.
A Stresszterápia weboldal uralkodó színe, Szilvia kérésére, a lila. A weboldalon megtalálható két féle hírlevél-feliratkozás, blogrendszer, időpont-foglalás, Gyakori Kérdések megoldás, természetesen minden platformon reszponzív beállításokkal.
5 aloldal + 2 technika oldal
54 blogbejegyzés rögzítése, seozása
Elkészítési idő: 2 hónap
Az újságírói munkám során megismerkedtem számtalan WordPress sablonnal, például a WP Bakery és a Merz sablonnal. A DIVI Extra Themes vizuális weboldal a web desinger tanfolyam során jött szembe velem.
Azonnal megszerettem. Először felhasználói oldalról, hiszen akkor már több mint 15 éve dolgoztam online újságíróként, és voltam tulajdonosa az akkor négy éves Szoknya és Nadrág online Magazinnak. Vagyis elég jól tudtam, hogy mennyi mindennek kell megfelelnie felhasználói oldalról egy magazin honlapjának.
A Lagom Neked Magazinban elérhető üzenetküldő űrlap, e-book és más online tartalom letöltés, hírlevél-feliratkozás, szavazási rendszer, cikkértékelési lehetőség, továbbá webáruház.
Induláskor 14 aloldal és 5 technikai oldal
Elkészítési idő: 2 hónap
Az Autógut Kft. honlapja egy instant megoldás. A megrendelő kérésére két szolgáltatási területük a haszongépjármű szerviz és az autófényezés a főoldalra tömörül, és egy plusz oldalon kap helyett az autófényezés szolgáltatáshoz kapcsolódó ajánlatkérő űrlap. Ezen kívül már csak a szokásos Adatvédelmi Nyilatkozat kapott még egy oldalt.
A webmegoldások része az értékesítés támogatását a figyelemfelkeltő és interaktív megjelenés, a kattintásra elérhető telefonszámok és e-mail címek is segítik, hogy a látogatónak ne kelljen keresgélni, se papírt ragadnia, azonnal elérje az Autógut szervizt.
Az oldal természetesen reszponzív, több típusú telefonkijelzőn ellenőrzött. Google Ads összekötéssel.
Eredetileg: 2 aloldal és 1 technikai oldal
Elkészítési idő: 3 hét
A Szoknya és Nadrág Magazin weboldala már jó ideje várta a megújulást. A letisztult és igényes MERZ sablonra épített oldal nagyfokú biztonsággal működött.
Az új weboldal a DIVI Extra Themes vizuális oldalkészítő sablont kapta, hogy a Szoknya és Nadrág Magazin megjelenésében passzoljon a Lagom Neked Magazinhoz. Erre azért volt szükség, hogy érezhetőbb legyen, a két magazin kiadása egy tulajdonosi kézben van.
A látogatói és kezelői oldalról is könnyen használható Extra sablonnak, mint minden másnak is vannak hátrányai, de összességében a műfajt messzemenőkig kielégítő, és megbízható megoldást nyújt.
A Szoknya és Nadrág Magazinban van lehetőség hírlevél-feliratkozásra, olvasói szavazás megjelentetésére, olvasói kérdőív készítésre, e-book letöltésre és a későbbiekben egy webshop beindítása sem okozna gondot.